زخمی‌شدن ۲۸ نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای نوار غزه رئیسی: شاهنامه فردوسی نماد آزادگی و خردورزی مردم ایران است مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شفافیت قوا را تایید کرد اتحادیه اروپا اقدامات محدودکننده علیه ایران را گسترش داد گردان‌های قدس پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرد بن گویر: ساکنان غزه را به کشور‌های دیگر کوچ بدهید کامرون: حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های امدادی به غزه وحشتناک است اژه‌ای: ملزم به استیفای حقوق آحاد جامعه هستیم انگلیس سفیر چین را احضار کرد بایدن: تعهد آمریکا به اسرائیل قاطع است تونل قسام به روی نظامیان صهیونیست منفجر شد پایان ماموریت کاردار ایران در لندن و تعیین سرپرست جدید ترکیه به پرونده شکایت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌پیوندد تمرکز امکانات میزبانی از زائران در گرو تعطیلی مشهد در روز ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور وارد مشهد شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار خانواده شهدای فاطمیون با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی | آیت‌الله علم‌الهدی: لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستان است رئیس جمهور بر ارتقای بیش از پیش سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کرد احضار ۲ وزیر سابق درخصوص پرونده چای دبش و ۳ سال زندان برای وزیر سابق جهاد روایت رهبر معظم انقلاب از حفظ آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی | نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند!
سرخط خبرها

سرلشکر موسوی از اشراف اطلاعاتی کامل نیرو‌های مسلح ایران بر دشمنان خبرداد

  • کد خبر: ۲۱۵۶۷۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
سرلشکر موسوی از اشراف اطلاعاتی کامل نیرو‌های مسلح ایران بر دشمنان خبرداد
فرمانده کل ارتش گفت: نیرو‌های مسلح ایران بر دشمنان ایران اشراف اطلاعاتی کامل دارند و آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی کشور دفاع کنند و در این راه از یک وجب از آب و خاک و آرمان‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم الحاق تجهیزات الحاق شده به نیروی دریایی ارتش گفت: اتفاقات خوب مدیون دوراندیشی حکیمانه مقام معظم رهبری و روحیه ولایی عزیزانمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است. این‌ها بخشی از نتایج مردان ولایت‌مدار این نیرو با پشتیبانی خانواده‌هایشان به فرماندهی مردی از جنس دریا و عاشق این نیروست.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت و ستاد‌های رده بالاتر، صنایع نظامی وزارت دفاع، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این موفقیت‌ها و به ثمر رسیدن اهداف است که باعث افتخار ایران و ایرانیان شده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: آمریکایی‌های حامی رژیم کودک‌کش با فریب و زور به وادار کردن دیگران برای اتخاذ مواضع بی‌اساس مشغول هستند و به شیوه‌های مختلف ذات فتنه‌گری خود را بروز می‌دهند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح ایران با اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان ایران آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی کشور دفاع کنند و در این راه از یک وجب از آب و خاک و آرمانی‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: به ناوگرو‌های ۹۵ تا ۹۷ که در مناطق مختلف جهان در حال اجرای ماموریت هستند، سلام و خداقوت می‌گویم و به خانواده آنان و خانواده بزرگ نیروی دریایی ادای احترام می‌کنم و برای ناوگروه‌هایی که در حال اعزام به ماموریت‌شان هستند آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

وی در پایان گفت: از همه عزیزانی که در ساخت تجهیزات رزمی دفاعی اقدام کردند، تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->